Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží do 14 dnů. 

 

Podmínky pro vrácení:

Ze zákona lze zakoupené zboží, bez udání důvodu, vrátit do 14 dnů od data převzetí. Vrátit ho lze pouze v původním stavu, bez známek jakéhokoli použití. Zboží nám prosím vracejte čisté, nenošené a včetně všech jeho součástí. Vrácené zásilky poslány po více jak 14 dnech nebudou přijaty.

Doporučujeme boty zkoušet na čistém povrchu, pokud si nejste zcela jisti ponecháním tenisek. Tenisky by měly být vráceny bez jakékoliv vady a originální, nepoškozené krabici. Tenisky vráceny bez krabice nebo v poničené krabici se zašpiněnou podrážkou nemusí být přijaty a budou zaslány zpět zákazníkovi.

Oblečení musí být vráceno bez jakékoliv vady a v originálním obalu se všemi etiketami. Oblečení vráceno bez originálního obalu, etiket nebo jakkoliv poničené, zašpiněné nemusí být přijato a bude zasláno zpět zákazníkovi.

Ujistěte se, že vrácené zboží je dobře zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození. Zboží odesílejte pojištěné, nebereme zodpovědnost za ztrátu a poškození.

O vrácení se můžeme rozhodnout okamžitě, ve složitých případech do 3 dnů od jejich převzetí. Tato lhůta nezahrnuje dobu odborného posudku. Zpracování vrácení zboží by nemělo trvat déle jak 30 dní, pokud není stanoveno jinak.

Z hygienických důvodů se spodní prádlo nevrací. Samozřejmě, pokud produkt reklamujete z důvodu výrobní vady, můžete ho vrátit zpět a obdržet plnou náhradu.

Jak vracet?

1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží: Formulář pro odstoupení od smlouvy

2. Zboží, spolu s vyplněným formulářem, vložte do krabice/obálky, aby nedošlo k poškození během přepravy. 

3. Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny nadiktujete kód pro vrácení zboží (95304577). 

 

Formulář pro odstoupení smlouvy naleznete na konci našich obchodních podmínek.

Za vrácení zboží si účtujeme 49Kč (částka Vám bude stržena z původní ceny zboží).

 

Údaje firmy:

RYVOSTORES s.r.o.

Tel.: +420 722 092 895

E-mail: obchod@vstore.cz

  

Reklamace.

Vážený spotřebiteli, děkujeme ti, že sis zakoupil naši obuv nebo oblečení, na které se vztahují práva z vadného plnění, což znamená, že máš právo na to, aby zboží bylo bez vad v okamžiku převzetí.

Podmínky reklamace

Pro přijetí zboží k reklamaci je nutno prokázat zakoupení, a to nejlépe předložením faktury, kterou jste obdrželi e-mailem. K reklamaci je třeba předkládat zboží kompletní, vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadnou. Zboží musí mít všechny etikety a originální obal. Uvedená lhůta je max. 30 dnů a je vyznačena na potvrzení o přijetí reklamace.

Reklamace se vztahuje na

Výrobní vady nebo jiný rozpor s kupní smlouvou, které se vyskytnou v průběhu vadného plnění a to pro dodržení účelovosti zboží a doporučovaného způsobu ošetřování, uvedeném v tomto listě. Vadou se rozumí nedostatek na zboží, kterým je omezeno případně znemožněno jeho další používání, aniž by však příčinou tohoto stavu bylo opotřebení zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základní pravidel údržby.

Reklamace se nevztahuje na

Vzhledové a funkční změny zboží i jejich součástí, mající svůj původ v opotřebené zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základních pravidel údržby, nesprávné volbě velikosti nebo na závady, které nejsou reklamovány ihned po jejím zjištění bez zbytečného odkladu. Opotřebení vlivem nesprávného výběru a užívaní. Poškození zboží vlivem působení olejů, nafty, benzinu a jiných agresivních látek.

 

Jak reklamovat?

1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží: Formulář pro reklamaci

2. Zboží, spolu s vyplněným formulářem, vložte do krabice/obálky, aby nedošlo k poškození během přepravy. 

3. Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny nadiktujete kód pro vrácení zboží (95304577). 

 

Formulář pro reklamaci naleznete na konci našich obchodních podmínek.

 

Údaje firmy:

RYVOSTORES s.r.o.

Tel.: +420 722 092 895

E-mail: obchod@vstore.cz